Filmkväll + storåsen !!

I fredags åkte jag till Martin där det serverades tacos och filmmys med en massa folk. Tyvärr var det många som inte kunde sova över så det slutade med att det bara var jag, Martin, Victoria och Evelina som var kvar där hela natten.

Martin somnade ganska tidigt, men jag, Victoria och Evelina satt och kollade på step up otroligt bra film! När den var slut var klockan strax efter fyra, Evelina låg halvdöd i soffan men jag och Victoria var fortfarande pigga så vi hedde på Tomas Järvheden (love him!). Men när klockan var runt halv sex så tänkte jag att det kunde va en bra idé att sova lite eftersom jag skulle iväg på dans på lördag kväll.

När vi alla hade lyckats somna till slut och sedan vaknat igen åt vi en mysig frukost i martins växthus sedan åkte Victoria o Evelina hem och jag o Martin fortsatte mot Storåsen där Magnus väntade på oss. På kvällen blev det dans. Tyvärr spelade bandet bara kassa låtar och 95% av alla som dansade var fulla. Men man tager vad man haver och det var faktiskt r'ätt roligt. Träffade många underbara personer. Även då blev det en sen natt, kom i säng runt fyra. Sov som en sten ! (som martin sa haha).

Tyvärr har jag inga bilder från helgen, men hoppas ni överlever endå =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0