Drömmar

Ojoj, det är inte ovanligt att jag drömmer flera långa konstiga drömmar och sedan kommer ihåg dom och inatt var det verkligen en hel hög med dom. Både lite smått läskiga och knäppa.

Första drömmen var jag, Martin och Martin i ett spökhus och dom försökte skrämma mig hela tiden och dom hade på sig en massa läskiga masker så när man drog av en så var de en ny under. Haha, huahua.

Andra drömmen var jag på dans, kanske skulle förseställa hällesjö, men var inte direkt likt. Iaf så hade en kille filmat mig när jag dansade förra gången så jag skulle gå runt och visa de för alla men för varje gång jag visade filmen så hände de nå nytt. Sedan kom Viktor och överraskade mig, men då tänkte Martin kittla honom så de slutade med att jag o Viktor låg på marken och Martin hoppandes på oss(?!) hahaha!!

De sista var endå de äckligaste jag har varit med om när de gäller drömmar. Jag låg o sov o så hörde jag hur någon viskade mitt namn o så fick jag känslan av att någon lutade sig över mig så jag ryckte till som fan o spärrade upp ögonen. Men inte fan vare nån som stod där!

haha, ja. Vad ska man säga drömmar kan va underbara, roliga och läskiga. Men dom kommer alltid va lika spännande. Iaf mina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0