Vårshow

Det var otroligt bra. Fattar inte hur man kan sjunga och spela så bra som dom gjorde! Önskar att man själv kunde det, men det är en dröm som aldrig kommer bli sann. Hehe, tyvärr.

Eftersom det är  en musikinriktad skola så var det inga sketcher med, bara några som 'underhöll' publiken medans de gjorde scenbyte, elr vad man nu ska kalla det. Vissa saker var roliga men andra var bara tråkigt, Menmen, inte lätt det där. Vet jag ju själv eftersom vi håller på med det på våran lilla skola också. hua, undrar hur det kommer gå.

Efteråt gick jag, Isabelle, Martin B, Martin M, Alexander, Magnus och Viktor till kebabcity för att äta lunch (mums!). Vi fick besök av några andra från nian men jag minns inte alla som kom så skriver inte upp dom jag kommer ihåg ifall att jag glömmer någon. Vid ett tiden nån gång, skulle alla ta bussen hem förutom jag, tänkte gå på stan tills mamma slutade jobbet. Strosade runt i butikerna hittade inget jag ville ha. Till slut hittade jag Carro, Amanda och Nika, så hängde på dom. Det slutade med att Nika gick med en som heter Johanna (de skulle fixa något) och vi andra hamnade på doken i två timmar. Man kan ju undra vad man gör på donken i två timmar, speciellt när man inte heller bestämmer något. Jo, man gör ingenting. Man sitter och fördriver tiden med att kolla på alla människor som går förbi. Vi fick också 'bevittna' en liten unge, kanske va runt 8-9 år(?) som hade blivit haffad av polisen, trolivgtvis för snattning. Det enda vi såg var att han, polisen och trolivgtvis hans pappa stå och diskutera utanför H&M. Tyckte lite synd om pojken, för hans pappa såg inte så speciellt glad ut. Men men, man får ta konsekvenserna efter sina handlingar trotts allt. När de två timmarna hade passerat stack Carro och Amanda till någon kiosk och jag strosade iväg igen på stan för att göra ett nytt försök med att hitta något. Och det tog inte sån lång stund innan jag hittade en kjol och en enkelfärgad tröja på H&M.  Äntligen!

Nu sitter jag har och har inget bättre för mig. Skulle egentligen träna imorn men det blir inte så för att tydligen kan ingen tränare komma och vi har inte tillgång till någon idrottshall. Synd, jag som dissade Martin B (och alla andra som skulle till han på filmkväll) för att jag skulle träna imorn. Inget att göra något åt nu. Får iaf en härlig sov morgon imorn. Härligt, jag som har varit så grymt trött den här veckan så jag vet inte vad!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0