Usch

Har verkligen ingen ork för att plugga nu. Är trött och mår illa. Känns ju verkligen härligt att  plugga tre ämnen. Får bita ihop och få det överstökat så jag har resten av kvällen till att inte göra ett skit. Men som det känns nu kommer det ta hela kvällen att plugga. Vi får se hur det blir!

Längtar till fredag då det blir Vårshow för hela slanten på Hedbergska! Ska då gå med hela nian. Showen varar inte så länge, så efteråt kan man ju ta en sväng på stan, kanske hittar nå fint. Länge sen jag var på stan sist, när jag tänker efter. På kvällen blir jag o mamma själv hemma eftersom brorsan är med i vårshowen så kommer han spela den ett antal gånger på fredag. Så vi 'tjejer' tänker köpa pizza att ta med oss hem o bara mysa =)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här med om jag ska hinna med allt!


måste bara tillägga att jag kommer tjuvkolla på vårshowen imorn redan med familj och släkt, så jag kan senare på fredag avslöja för dom andra vad som händer ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0