Trött

Nu har jag varit duktig, gjort klart engelska läxan för en stund sen och även hunnit med att skriva manuset till en sketch till vårshowen. Den kommer bli så kung! Nu måste jag bara packa tills imorn, för då bär det av till Österström. Vi som är kamratstödjare på skolan ska umgås och lära känna varandra, så de kommer nog bli riktigt mys =) Kommer då inte ha tillgång till dator så får uppdatera bloggen på fredag. Får hoppas på att ingen dör av det.
Nä, nu är jag riktigt trött och ska gå och lägga mig så fort Emil har kommit tillbaka (vart han nu tog vägen i telefon) så jag kan säga god natt till honom.



Bara för att Zingo haltar så fruktansvärt (har ingen aning om varför) så lägger jag in en söt bild på han =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

åh, vilken söt katt :D

2009-01-22 @ 19:25:32
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0