Sliten

Det var egentligen meningen att jag tänkte berätta om övernattningen som jag var på igår. Men jag känner att jag verkligen inte orkar. Det blev en aning sent och en tidig morgon, med skola därefter. Därför spar jag att berätta det tills jag kommer hem från tävlingen som jag åker till imorn. Kommer hem rätt tidigt på söndag så hinner nog berätta både om tävlingen och övernattningen =)

Tänkte inte göra det här till ett så speciellt långt inlägg eftersom jag är så himla trött och ska snart lägga mig. Har packat någorlunda nu, packar klart imorgon. Nu går man bara runt o tänker "det där behöver jag imorn också så de kan jag inte packar ner nu" osv.  Påtal om tävlingen så har jag ingen aning om hur det kommer gå. Har inte tränat något under den här veckan och jag har bara tjockat gosaker hela dagarna! Men det är ju också första tävlingen för i år, så man ska inte ha så stora förväntningar. Förra året gick det jätte bra, persade i höjdhoppet då, får hoppas att de går minst lika bra nu =)

Så önska mig lycka till nu!



Lilla OS -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0