1 månad

Idag har jag och min underbara kille varit tillsammans i en månad =) mysigt, synd bara att jag inte kan va med han. Får helt enkelt vänta tills nästa gång vi ses, fast jag saknar han så otroligt mycket!

Jag skulle kunna skriva många många rader hur mycket jag saknar och älskar han, men tyvärr har jag inte tid. För nu måste jag byta kläder o fixa till mig för om ca 50 min ska jag o mina kära morföräldrar dra till Hedbergska för att se äntligen se vårshowen =) kommer nog hem rätt sent (gjorde det iaf förra året) så är inte säker på om jag hinner lägga in ett inlägg om hur den var ikväll. Det blir då troligtvis imorn efter jag har sett den igen, hehe.

btw, So-provet gick inge vidare. Visst vi fick ha boken med oss o så i den så mycket vi ville. Men många saker stod inte i boken som stod på provet! Inte orkar man läsa igenom en 500 sidors bok för att hitta ett ynka litet ord. Och ofta man vet när Mikael dagen är =S nä, så det provet är jag inte nöjd med, får hoppas att jag iaf får ett G. Tycker dessutom synd om dem som inte ens han göra klart och inte får mer tid till det. Som sagt vet jag inte hur våra lärare tänker.



Älskar dig Emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0