Ungdomsmottagningen

Min klass och jag åkte och besökte ungdomsmottagningen idag. Trevligt trevligt, hände väl inget speciellt där. Tog väl upp saker som rör ungdomsmottagningen och varför den finns, ifall ingen visste det, så vet hela min klass det nu. Annars har dagen varit lugn på skolan, var inte så trött imorse som jag trodde att jag skulle vara efter dansen igår. Hade skidor på gympan, hatar verkligen det på skolan. Eftersom det är världens värsta spår och jag får/fick skavsår! Usch, är bara att hoppas på att de är över snart. Men vädret var helt perfekt och jag ramlade ingen gång =) (måste ju va lite positiv)

Imorn blire filmkväll för hela slanten så jag och några killar i klassen gick till hemköp och köpte massa saker som vi ska smaska i oss då. Jag blev ansvarig för energidrycken så vi pulade ner den i min redan tunga träningsväska, så det skulle bli lättare o bära. Det var inte helt sant, för min väska vägen 11 kg efter vi hedde ner energidrycken, det kanske inte låter så mycket, men det kändes i axlarna! Och killarna skulle åka med en tidigare buss så dom lämnade mig och Isabelle på stan med väskan, så vi gick till donken och åt glass innan vi satte oss i en trappa i en timme för att vänta på skjuts hem. Vilket liv man har egentligen, haha.

Nä, nu måste jag städa, får storfrämnade imorn av mina klasskamrater när dom plocka upp mig innan vi drar till Vike (filmkvällen vettu). 

Tjarå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0