Sjuk?

Ja, idag var det egentligen meningen att jag skulle åka och träna, men när jag klev upp och hade ätit frukost så fick jag så grymt ont i magen. Sedan gör det inte saken bättre att jag är snuvig och har ont i huvudet. Men det känns ändå inte som jag har blivit riktigt sjuk än. Så får hoppas att det försvinner innan det bryter ut riktigt. Ska ju tävla nästa helg!

Ingen mening att gå och lägga sig igen, har hett in linserna (orkar inte plocka ut dom och sätta in nya senare) och så har jag hunnit bli pigg. En irriterande sak är att när jag är sjuk (förutom då jag har feber som är aldrig) så är jag jätte morgonpigg. Det är bland det jobbigaste jag vet! Då man bara vill ligga i sängen och sova bort hela dan och hela förkylningen.

Men nu ska jag se klar på en serie som Marcus ville att jag skulle börja kolla på. Den verkar dålig eftersom det handlar om medeltiden. Men vad gör man inte för Marcus ^^




Underbar låt!

Kommentarer
Postat av: anna

Hej =) du har väl inte missat min bloggtävling där du kan vinna en fin mjuk sjal och ett mörkt trä armband från h&m ? kika in =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0