ÖGIF inne

Så var denna tävling över också. Det gick super! Började med 60m häck, skulle vad jag och en till tjej, men hon kom inte så jag blev själv i F17, men som tur var fick jag inte springa själv utan med Kvinnorna också. En säker seger för mig, höhö. Efter var 60m, gick otroligt bra. Kom två i heatet med två hundradelar från ettan, men det blev nytt pers 8.96. Kom vidare till final. Men kände att jag inte några krafter kvar i benen, så när starten gick kände jag direkt att jag inte kunde trycka, så ansträngde mig inte så speciellt mycket. Men tiden var inte så dålig som jag hade trott, trodde jag skulle springa på 10 sekunder elr nåt, haha. Men blev 9.08. Sist men inte minst var det höjd, vi var fyra stycken. först var jag inte så pepp för mina ben kändes så tunga. Dom andra tjejerna hoppade in på 1.25 och 1.30, jag valde (med hjälp av min tränare) gå in på 1.40. Efter tre hopp vann jag och jag fick välja själv. Sakta men säkert höjer jag mitt pers igen med en cm så denna gång blev det 1.53, men det var så otroligt nära på 1.55 hela tiden så jag vet inte vad! Men det tar vi nästa tävling ;) Tyckte det va bra hoppat av mig i övrigt klarade alla på första försöket förutom på 1.50 då jag klarade på andra.



Medaljerna från häcken och höjden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0