Grattis!

Idag var det pappa och Manthas stora dag, det vill säga deras födelsedag. Caroline skulle egentligen bjuda hela nian på tårta idag för att mantha fyller år och att jag o Isabelle fyller år bara några dagar efter. Men tyvärr blev Carro sjuk. Men inte deppade jag för det, eftersom det endå skulle bli tårta hemma. Och det var inte vem som helst som skulle göra den heller, utan självaste jag, hehe. Så direkt när jag kom hem började jag med bakandet och här kommer resultatet;




När jag var klar med tårtan ringde mamma och berättade att det kunde ta ett tag innan hon och pappa skulle komma hem eftersom pappa var på akuten och hade varit där hela dan för att hans axel hade hoppat ur led hela tiden. För tydligen hade han varit så duktigt o gjort något när han körde skoter i helgen (svårt att förklara) så en bit från hans skulderblad hade försvunnit. Men strax efter åtta kom dom hem med pizza och vi kunde äntligen fira hans födelsedag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0