Duktiga jag

Duktiga jag råkade ta bort alla bilder jag hade här på bloggen så det blev till att lägga in alla igen (som tur var det inte så många) men vissa hade jag tyvärr tagit bort från datorn, som outfits bilder. Så några inlägg fick jag ta bort. Men blev inte så stor skada skedd tur nog =)

Det var ju meningen att jag skulle kolla på Shakespeare in love, men jag vet inte om jag orkar det nu. För det första så har jag redan sett den och jag är en person som inte orkar se om en film, speciellt inte själv om inte filmer är ruskigt bra. Visst är shakespeare in love bra, men inte tillräckligt bra för att jag ska sätta mig och kolla på den själv nu.

Känner för att bara gå och lägga mig nu, har fortfarande lite feber. Men klockan är så lite och risken finns att jag inte kan sova inatt. Så skippar det och försöker hålla mig vaken istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0