juletiden hos mig

Hej alla sötnosar!

Som ni kanske har märkt ghar ajg varit ganska off här på bloggen. Men det beror på att jag är hos mina föräldrar och jag gillar inte att sitta vid den här datorn som finns i detta hus. Dessutom har det varit en massa julfirande här och då ska man ju inte sitta vid datorn :)

Julafton var jätte mysig. Fick inga specialla grejer, pengar, presentkort, kropps-prylar ungefär. Sedan fick jag andra twilight-boken. Tyvärr kan jag inte läsa den eftersom jag inte har läst första, så det blir till att vänta tills jag fyller år så jag kan få första boken.

Igår lurade mina föräldrar med mig på julotta, för enligt dom är det speciellt. Nej, det var inte ett dugg speciellt, det var som en helt vanlig gudstjänst fast man var lite tröttare. Tänk er själva att kliva upp klockan 6 på juldagen för att gå till kyrkan. På kvällen bar det av på dans med Jonathan och tre andra vilkan jag inte kände, men trevliga var de iaf! Det var faktiskt roligt där trots att 95% av alla som var där var fulla och det blev trångt mot slutet. Men det positiva var att jag aldrig fick dansa med några äckliga gubbar, det gick jätte bra att dansa, sångaren i highlights hejade på mig (haha!) och jag har gnussat för första gången!

Hur har eran jul varit?


Kommentarer
Postat av: Emma

Min jul har också varit bra, men nu vill jag dansa! åhh det kliar i benen :P även att ni åkte till ljungaverk, udda ställe men bra att det var kul iaf :P

2009-12-27 @ 00:29:22
URL: http://drugsdontwork.blogg.se/
Postat av: Elena

Hoppas allt är bra med dig!

2009-12-27 @ 16:38:02
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0