Vem är jag?

För att ni ska få veta lite mer om vem jag är så letade jag fram en lista.

Så här svarade jag;

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Ansiktet

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Oj, jag som alltid har svårt att bestämma mig. Kanske på ett fint ställe i USA?

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Hm.. Resa till nåt lyxigt ställe och bara gotta sig i all lyx eller resa till en fattig by i Afrika och bygga upp det till ett fungerande samhälle utan svält och törst.

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Om jag måste välja så blir det Kenza, Foki och Tjuvlyssnat.

5. Prenumererar du på någon tidning?

Nej, var ett bra tag sen jag gjorde det.

6. Vad fick dig att börja blogga?

Det är roligt att skriva av sig ibland och sen när jag kollade på alla andras bloggar så såg det så roligt ut att ha en blogg.

7. Har du några stora planer detta nya år?

Inga direkt stora planer. Men först och främst bli bra i ryggen så jag verkligen kan ta tag i träningen nu då jag flyttar till stan så jag har det lättare att ta mig till träningen.

8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Bakar själv :)

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?

Skulle jag nog skaffa ett Fadderbarn eller något liknande.

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Jag har bara haft katter här och eventuellt fiskar. Nu har jag två katter, en sen jag var fyra år och så Moses som vi hittade förra året.

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

"Jag skulle ha velat besökt 1800-talet och sett hur det var då. Kanske få ha klänningarna dom hade då, och gå på baler som dom gjorde på den tiden"
Jag tror jag håller mig fast vid Evelins svar, låter bra och intressant :)

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?

Haha, jadu. Finns nog mycket. Inget typiskt jag kommer på för tillfället.

13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Jag har inte svårt för något ämne, men vissa är ju mer eller mindre roligt. Så jag tar So, det var intressant men hur jag än kämpade så uppnådde jag inte dom målen jag satsade på. Får se till att skärpa mig på den fronten då jag ska gå Samhälle Samhälle.

14. Har du några inplanerade resor det här året?

Nej, ser inte så ut. Men en utomlandsresa på höstlovet skulle inte sitta fel :)

15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

1. Jag är vänsterhänt
2. Jag har prestationsångest
3. Jag har aldrig färgat håret.

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?

Nej det gör jag inte.

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Nej. Det enda jag har som är märke är mina glasögon och jag visste inte att de va de försen min kompis sa det till mig, haha! Men jag bryr mig inte om de är märkes eller inte. Varför slösa extra pengar bara för att det är märkes? Slösa pengar om de är snyggt!

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?

Nu har jag snart varit singel i tre månader.

19. Svär du ofta?

Nej faktiskt inte, tycker inte det låter naturligt när jag svär (haha).

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Oj, har inte varit på så många håll i Sverige. Men jag gillar Sundsvall som stad och för nåt år sedan var jag i Mölle och det va så otrolgit fina hus där och så himla mysigt! Men jag tror faktiskt att Holm äe min favorit plats. Visst det är långt in till stan, få bussar som går och inte mycket att göra här. Men det är så fridfullt och fint i byn. Dessutom känner alla varandra här och det gör inte saken sämre :)


Kommentarer
Postat av: Leia

Bra lista =)

2009-08-12 @ 16:04:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0