Update - Lägenheten

Var som sagt hem till brorsan för att gratta honom. Lägenheten var jätte fin. Skulle gärna vilja byta med honom om han hade haft en riktigt balkong (hehe). Var en sväng upp till min lägenhet för att kolla läget där. Golvet är nu på plats och det var jätte fint. Tyvärr hade jag inte med mig kameran så kunde inte ta kort och visa här. Men ska ner och städa på måndag så ska försöka komma ihåg kameran då. Nu är det nära för inflyttning! Måste först skaffa lite grejer att flytta in också.. Men de löser sig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att Martin loggar in på msn. GAAAH, blir less då jag får sms och inte kan svara på dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0