Städning + IKEA = lägenheten är snart klar!!!

Imorse när mamma väckte mig vid sex förstod jag verkligen att jag inte längtar till skolan börjar. Tänkt alla tidiga mornar! uuuusch!! Iaf var det bara att kliva upp för skulle städa lägenheten, eller iaf köket. Det tog tre timmar intensiv städning. När jag var klar tog jag en promenad in till stan. Köpte ett lila linne på gina tricot som var på rea. Sedan drog jag och mamma till IKEA och köpte upp hela deras lager. Iaf kändes det som de. Endå kändes det som vi inte fick med nånting, att vi ska ta de och de och de senare.. Ja, ni fattar. Men nu har jag iaf en hel hög med köksprylar. En massa kuddar och ett bord med stolar.  Sedan har jag såklart några prylar hemifrån också. Så på fredag blir det säng och soffa köp och så ska vi väl få ner skrivbord och sådant då. Det här kommer bli så himla bra!


Linnet från Gina Tricot, endast 49 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0