SPS09

Blev en lång dag idag. Klev upp halv åtta. Runt tio var jag i lägenheten. Där jag fixade i köket (igen) alla prylar vi köpte i måndags skulle in i skåpen. Kände mig riktigt händig då jag fick ihop bordet och stolarna. Sedan förvånade jag mig själv genom att byta lampan i köket till den nya vi hade köpt. Man kanske ska bli elektriker (funderade på snikare förut, men det blev tråkigt i längden) hehe.. Strax efter fyra kom pappa (då hade jag varit i lägenheten HEEELA tiden!) vi stack och åt innan vi åkte på möte om min nya klass SPS09. Klassen verkar helt okej, fast alla ändå inte var där. Fanns en pudding ;) hehe (då räknar jag inte med Eveline, men alla vet endå att hon är en pudding). Fast det kommer blir tre jobbiga år så tror jag att det också kommer bli tre otroligt roliga år. Om man har tur får man åka till London andra året. Så nu ska jag och Eveline slita som två myror för att få åka till London. För vore inte det grymt?!

Nu längtar jag faktiskt till Måndag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0