Skador

Jag blir så himla less. Kan man inte få vara hel och frisk nån enda gång? Jag har ju mitt lilla problem med ryggen, förut har jag haft ont i benhinnorna, långt tillbaka hade jag problem med fötterna, knäna och höften. Idag på träningen kände jag hur det stramade så jävulskt mycket under vänstra knät och fortsatte ut mot vaden. Det kändes inte när jag sprang men direkt när jag stannade kändes de som någon drog i mina leder o muskler som sitter där. Det gick ju att träna och det är troligtvis bara för att jag kanske inte hade stretchat musklerna tillräckligt innan elr att dom inte var tillräckligt uppvärmda. Men jag hoppas att det inte blir en ny skada.

Nu kommer det endå inte bli nå mer träning den här veckan. Bara DANS. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0