Hos naprapatern

Min rygg är alldeles öm där Krister (min naprapat) har masserat mig. Han knäckte min rygg åt alla möjliga håll för att få bort låsningarna som jag hela tiden får (och som också är orsaken till min smärta i ryggen). Så nu har han sagt åt mig att jag har tre alternativ. Jag kan fortsätta att träna och hoppas på det bästa om problemet återstå kan jag antingen gå på behandling hos honom en gång i veckan samtidigt som jag tränar på som vanligt eller det sista alternativet (som jag inte har så stor koll på vad det var) att jag ska träna upp magen och ja, kanske gå på behandling hos honom (?). Men ska testa första alternativet eftersom jag ändå inte kan träna så mkt nu.

Håller tummarna för att min rygg ska bli frisk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0