Gör mig iordning

Sminket är klart. Nu håller jag på med frisyren. Den vill inte riktigt som jag vill. Klippte nämligten luggen i torsdags (all by myself). Det blev lite ojämnt men inte så mkt så det blev fult (får jag hoppas). Men nu är det så att luggen tycker att jag ska ha hel lugg medans jag själv tycker jag passar bättre i sne lugg. Få se vem som får sin vilja igenom. Med lite hjälp av hårsprayen så tror jag att jag kommer segra!

Kanske slänger in ett inlägg innan jag åker till dansen. Annars hörs vi imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej fin blogg. Bra skriven och intressant.

Samtidigt vill jag tipsa om mig blogg som är än fotoblogg, men också med en hel del intressanta inlägg om min vardag och mina tankar. Så kika in. Om du ser detta som reklam så ber jag om ursäkt för det är verkligen inte meningen. Jag skickar detta till alla bloggar jag tycker är värda att bli upptäckta! För det finns en hel del bloggar där ute som är värda mycket mer läsare än de stora bloggarna som finns i dag, enligt mig.

Ha en bra dag

KRAM

2009-08-13 @ 11:53:12
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det tycker jag du ska göra. Det är hur kul som helst :D



tack så jätte mycket! :D

2009-08-13 @ 13:22:43
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kommer du ihåg på 60-talet då det var aktuellt med berlockerarmband i guld?



Nej, jag tänkte väl det... Just nu har du chansen att vinna nya MODERNA smycken till ett värde av 3000kr - om du svarar rätt på "Gissa bilden"!



Alla tävlingsdeltagare får dessutom en gratis gåva. Var med och tävla du med! :-)

2009-08-13 @ 17:47:44
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0