Fotbollen

Dåligt väder, dålig match. De enda som var bra var att jag äntligen fick träffa Martin! Har inte träffat han sedan skolavslutningen, hua. Var jätte roligt att få träffa honom igen ♥ Fast det var lite roligt på matchen då de andra laget vann, för tydligen låg dom sist i serien och dom blev överlyckliga som dom hade vunnit VM (och då skojar jag inte!). Haha, dom hoppade och tjöt verkligen då dom gjorde mål och tänk er då när dom vann matchen! Skulle inte förvånna mig om det var första matchen på läääänge som dom vann.


Kom på att det måste va svårt för er att veta vilken Martin jag menar hela tiden eftersom jag känner två stycken. Hm.. Måste komma på ett sätt så ni förstår vem jag pratar om, så ni inte blir förvirrade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0