Då är man påväg igen..

..på dans. Blir samma kläder som jag hade igår. Dom är bra o dansa i och jag orkar inte leta fram något annat. Ska också ha på mig halsbandet jag fick igår.

Har inte blivit så mycket bloggande idag för jag har haft bilder som ska upp på bloggen som fortfarande var på kameran och jag har inte orkar hett in dom då jag måste he av internet för att kunna lägga in bilderna. Låter mysko men orkar inte förklara. Men nu är bilderna på datorn och bloggandet är igång! Haha, nu har jag bara glömt bort vad jag skulle skriva(!). Men det löser sig, var nog bara strunt ;)



Dagens och gårdagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad roligt! Var på Jamtli arbetar hon och vad heter hon? :-)

2009-08-13 @ 20:02:22
URL: http://marielle.missworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0