Back home

Tjo!

Då är man hemma från stora jämtland. Kan säga att det var sjukt härligt väder! Hoppas ni också har haft det.

Kom dit på torsdag eftermiddag, fikade lite med kusinen och farfar. När dom andra gick och jobbade tog jag en solstol och pressade lite i solen (a). Kussen hade med sig något som kallas speedminton. Som badminton fast snabbare. Jag va grym! Fick sedan besök av Jesper på kvällen =) ♥

På fredan fortsatte dom att jobba och jag fortsatte att pressa i solen (aa). Men konstaterade efteråt att de va nå fel på solen då jag inte blev nå brun (hehe). Eftersom Jesper inte kunde hälsa på mig så gick jag tidigt o la mig i sängen. Men då blev de till att smsa och snacka med Viktor. Det vi snackade om behöver vi inte nämna, haha.

Innan jag åkte hem idag hälsade jag på Jesper. Vi va hos hans drag hundar (såå fina!), åt våfflor, solade o bara mös =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0