090818

Idag blir det till att rensa i rummet på det jag ska ta med mig till lägenheten. Började att rensa skrivbordet igår så nu har jag en hel hög med saker som jag inte vet vad jag ska göra av det. Måste fundera på vad jag kan ta med mig imorn och vad jag borde/kan vänta med. Nu fick jag också en fundering. Vart ska jag ha mina medaljer?! Ska jag låta dom va kvar här hemma i Holm eller ta med dom till lägenheten? Aja, inte det största bekymmret jag har nu så det kan vänta.

Som sagt åker jag ner till lägenheten imorn för att ställa iordning de saker jag har nu och även montera ihop bordet och stolarna.

Men nu har jag inte tid att sitta här längre om jag ska hinna med nånting.

Hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Hejsan, allt bra? :)

2009-08-18 @ 17:09:27
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Ewe

sv: Tackar :)

2009-08-18 @ 21:58:52
URL: http://evelinaytterbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0