Hos Emil

Skrev ett inlägg tidigare imorse, men hann inte spara elr publicera det försen internet la av. Tärt.

iaf så sitter jag i lilla Tierp hos Emil, kom igår kväll. klarade av tågbytet som jag hade grubblat på i flera dagar innan (hehe). Vi har för övrigt inte gjort så mycket, bara mysit. Har varit till hans mormor tidigare idag och vi stannade också där på middag. Nu ska vi väl mysa till det litegrann sedan får vi väl se vad som händer senare ikväll. det är ju trotts allt valborg. jag fick också nyss veta att här i Tierp har dom ingen majbrasa! Asså det är ju nåt man verkligen har, så det var något nytt för mig.

Måste också berätta om morgonen. Jag och Emil vaknade upp ungefär samtidigt. Jag orkade inte kliva upp så jag låg kvar medans Emil steg upp. Ca två timmar senare vaknar jag, går in till köket och kollar på klockan. Vad visar den inte då? Jo att den knappt har blivit sju! Jag blev helt paff och förvånad, kunde det verkligen va sant? Och ja, tydligen var det de och tänk Emil som hade klivit upp vid fem! Jag som inte är en morgon människa.

Men nu ska jag gå och va lite social med Emil =) Pussar!



Här kommer en till bild från fotograferingen

[observera att bilderna inte är redigerade]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0