090424

Kan ju berätta om dagen när jag ändå är igång ;) Kan börja med att jag fick sovmorgon! woho, för att jag skulle till tandregleringen. Dom berättade att jag skulle få dra ut tre tänder och sedan den 26 juni får jag rälls. runt 12 var jag klar där så gick runt på stan i den härliga sommar värmen! Gottade mig riktigt mycket när jag visste att mina kamrater satt inne och pluggade (hehe). Köpte en hel del, visar de senare =)

En sak jag upptäckte idag är hur intressant det kan vara att bara sitta på en bänk i stan o höra/se hur olika personer är. Under mina ca 30 minuter på en bänk i sundsvall så kom det en gubbe som satt och var orolig för alla småbarn som sprang runt o var så rädd att dom skulle ramla och slå sig, sedan kom det tre killar som diskuterade vart den bästa platsen var att sitta på där och sedan kom det två tjejer som hade köpt jordgubbar och som faktiskt bjöd mig =) Riktigt snällt, plus i kanten till dom! Visst ska man inte sitta och lyssna på vad andra säger men man hör ju ändå fast det inte är 'meningen'.

Nu på kvälls kanten så kom Carro med paj, riktigt god var den, sedan lika fort som hon kom gick hon igen ^^ plus i kanten till henne med =)

Nu ska jag försöka läsa ut På västfronten intet nytt, är så himla less på den boken nu!

Få se om jag lägger in bilder ikväll på det jag har handlat =) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0